TV & I

Heippa hei! :)  Pahoittelen mun laiskaa kirjoittelua, mutta aika vaan on kulunut kumman nopeasti täällä kämpässä siivoten ja nukkuen. 
Mun sohvat saapuivat tänne maanantaina vaikka viime viikolla Tampereella (jossa ne siis tilattiin) sanottiin, että niiden toimituksessa kestää 3 viikkoa! Nyt siis mun olohuonekin sai vihdoinkin jotain täytettä. Se olikin niin aution tuntuinen tähän asti! Noita mun laatikoita purkaessa oon kyllä jo monta kertaa ajatellut, että miten ihmisellä voi olla näin paljon tavaraa...Mutta vaikka tavaraa tuntuukin olevan paljon, täältä silti puuttuu vielä paljon kaikenlaista; sohvapöytä, tv-taso, osa matoista, kattolamput, verhot.....Kun tota listaa rupeaa ihan kunnolla käymään läpi, tulee hirveän karu vaikutelma tästä kämpästä, mutta kyllä täällä viihtyy jo näinkin oikein mainiosti! Onneksi on esimerkiksi sentään jalka- ja pöytälamppuja ja keittiöön ja vessaan kuuluvat lamput niin en joudu ihan pimennossa olemaan :D 
                              Hitaasti ja hartaasti hyvä tulee! Eikös niin?? 



Mun suhdetta tv:seen ja tv-ohjelmiin kuvaa erittäin hyvin yllä oleva kuva! :D Rakastan niin monia sarjoja, että niiden laskemiseen menisi ikuisuus. Melkeinpä myös kaikki genret kelpaavat; komedia, rikos, kauhu, draama, sci-fi..... Jos vain sarjassa näyttelee hyvät ja kivat näyttelijät eli mieluiten sellaiset jotka tiedän ja sarjan aihe on edes vähänkin mielenkiintoinen, musta tulee suurella todennäköisyydellä sen sarjan uusi seuraaja! Ja koska mun lempinäyttelijöiden listalle tuppaa tulemaan koko ajan lisää uusia henkilöitä, ei ole paljoakaan sellaisia ohjelmia joissa ei olisi ketään jonka tiedän ja josta tykkään. On muuten jännää seurata samaan aikaan ohjelmia, joissa on yksi tai useampi sama näyttelijä :D Mutta antaa nyt seuraavien kuvien kertoa mistä ohjelmista tykkään :)   (Näissä kuvissa ei suinkaan ole kyllä kaikkia ohjelmia joista tykkään!) 












Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Muumimaailma - Winter Adventure

"Tuparit"

Seoul, South Korea 29.4.-8.5.2016 ♥